19,23.03. 20 2 клас
19.03.20
-Запишіть у словник нові слова: sweater (свете)- светр
shorts (шотс)- шорти
socks (сокс)- шкарпетки. Запам.ятайте їх!
- Вчимося питати і відповідати де наш одяг.Розгляньте малюнки в.1 с.113, прочитайте та здогадайтеся про що говорять діти.Згадайте, що where- прекладається де або куди. Слова,
які допомагають розповісти про місцеположення це : on,in, under, at.
- Прочитайте , перекладіть в.3 с.114, позначте про кого з дітей цей текст.
-Виконайте в.2 с.113. Знайдіть назви одягу у ланцюжку слів, обведіть їх.(Буде 6 слів, як пишуться дивись у словник);
- Напишіть у тонкому зошиті 3 запитання та 3 відповіді де знаходиться цей одяг на малюнку. Дивіться зразок , обведений червоним кольором!
23.03.20
- Прочитайте у в.5 с.114 про Роузі. За цим зразком опишіть інших дітей на малюнку- усно.
- На білому аркуші паперу намалюйте свого друга/ подругу. Розкажіть про його\ ії зовнішність та одяг , як у в.5 с.114.
19.03.20
-Запишіть у словник нові слова: sweater (свете)- светр
shorts (шотс)- шорти
socks (сокс)- шкарпетки. Запам.ятайте їх!
- Вчимося питати і відповідати де наш одяг.Розгляньте малюнки в.1 с.113, прочитайте та здогадайтеся про що говорять діти.Згадайте, що where- прекладається де або куди. Слова,
які допомагають розповісти про місцеположення це : on,in, under, at.
- Прочитайте , перекладіть в.3 с.114, позначте про кого з дітей цей текст.
-Виконайте в.2 с.113. Знайдіть назви одягу у ланцюжку слів, обведіть їх.(Буде 6 слів, як пишуться дивись у словник);
- Напишіть у тонкому зошиті 3 запитання та 3 відповіді де знаходиться цей одяг на малюнку. Дивіться зразок , обведений червоним кольором!
23.03.20
- Прочитайте у в.5 с.114 про Роузі. За цим зразком опишіть інших дітей на малюнку- усно.
- На білому аркуші паперу намалюйте свого друга/ подругу. Розкажіть про його\ ії зовнішність та одяг , як у в.5 с.114.
Коментарі
Дописати коментар