Дистанційне навчання 25.10. -26.10 - 11 клас
25- 26.10 11 клас
Тема : Листування. Стилі листів.
Написання резюме про прийом на роботу.
- Пригадайте правила написання ділових листів , порівнявши приклади в.1.с.59.
Як ви побачили , діловий лист( резюме) повинно складатись з ділового звертання ( Dear mr. Write) і як найменше з 3 абзаців.1- це причина написання листа
2- головна частина, де ви пишите про себе (Вік, заняття, якості характеру, трудовий досвід ) Тобто запевняєте работодавця, що ви відповідаєте його вимогам на посаду.
3- це заключні ремарки , які можуть містити рекомендації з попереднього місця роботи, контактні дані тощо.
У кінці резюме пишеться ваше повне ім'я та прізвище.
- Розгляньте зразок резюме в.3 с.60-61. Впишіть у квадратики зверху правильну послідовність резюме, відповідно до правил, що я пояснила вище.
- Уважно прочитайте рекламу в.4 с.62 на посаду організатора дозвілля у молодіжному таборі., вимоги до претендентів та напишіть своє резюме на цю посаду. Використовуйте зразок попередрьої вправи.
Запишіть резюме у зошит, сфотографуйте та надішліть мені на вайбер в лс до 30.10.
Коментарі
Дописати коментар